Tuesday, June 30, 2015

End of Semester 4







Pejam celik, pejam celik, now its the end of semester 4, now i'm sitting here infront of my house dekstop PC, semester 4 boleh dikatakan antara semester yang paling serabut , sekejap tapi padat, well, setakat ni lah, because i still got 4 semester more to go before i graduated. in this short period of time, a lot thing happens to me, oleh kerana banyak sangat cerita, so aku tulis yang berkaitan jela, 


Okay continue,.. Aku punya flight 28hb pagi ahad pukul 12am waktu malaysia, nampaknya ramai budak Malaysia yang balik time tu, tapi kebanyakan ambil dua flight so they doesnt have to naik bus and terus balik ke negeri depa, berbeza dengan aku, terpaksa naik bas, sebab Airasia flight tade yang pergi Airport kuantan, cuma Mas dengan Firefly je la kot, tapi MAS punya mahal, so aku decide naik bas jela, murah sikit, 

after 45minutes of flight, i arrived to KLIA2 and as soon as i arrive, aku terus pi ke stesen menunggu bas untuk pi ke TBS ( terminal bersepadu selatan ) , good thing ada izwan ( my senior yang dah tunggu konvo ) dari Terengganu, naik bus shuttle then head to TBS dalam 1 jam jugak la amik masa dari KLIA2 ke TBS, sampai2 sana dalam  pukul 2 lebih, kami check tiket and looks like tiket aku ke kuantan pukul 5.45pm while izwan pukul 9.30pm ke terengganu, terpaksa lah buang masa kejap dekat situ kena tunggu sampai pukul 5.45pm.

Me and Izwan
Terminal Bersepadu Selatan, view dari TBS

Yang part bestnya kat sini, bagi aku la, aku first time naik bus 2 tingkat, well sebenarnya dlu dh pernah naik sekali tapi duduk kat bawah, tapi kali ni aku beli tiket kt sit atas and paling depan sekali, wuhuu.. so , aku dah dapat agak memang akan berbuka dalam bus, so aku beli kebab turki and air mineral siap2 kt TBS tu , about kebab turki tu, well, besar memang besar, tapi rasa dia kureng, mungkin cara orang tu tak pandai buat mungkin, harga pn boleh tahan, but still kenyang la kalau makan, :), patutnya aku beli KFC or Fuel Shack je, mungkin lagi banyak aku dapat dengan harga RM 10, huhu,


Sunset at Kuala Lumpur , :D
So dipendekkan cerita sebab aku malas dh nak tulis, i arrive at 10pm dekat terminal sentral kuantan, 
sebenarnya banyak benda aku nak tulis, pasal trip ke gunung merapi, tentang hari hari perkuliahan, , motor, kucing bernama lucas and lain lain yang berlaku pada awal tahun ni, but maybe i share them in the next post, 

Sorry for the boring post, huhu

Thats all from me today, See ya



Related Articles

0 comments:

Post a Comment