Wednesday, December 20, 2017

2017


Assalam,
Its been a long time since i update this blog, so, i decide to wrote a bit sebelum tamatnya 2017,
Well, sebenarnya, bukan takde bahan nak menulis, tapi tu la, bila perasaan nak menulis tu takde, memang payahla, a lot happens to me pada tahun ni, pengalaman baik, buruk, gembira dan macam2 lagi, kalau nak tulis semua ada lah dalam berpuluh post, tu pun kalau aku rajin la nak menulisnyer, hahaha tak lawak, saja ketawa biar nampak macam tengah happy sikit,


Pejam celik, tak sangka dah nak abis 2017, dan sepatutnya aku dah grad awal, huhu, tapi disebabkan diri sendiri dan ada masalah yg boleh dielakkan tapi sengaja tak elak, terpaksa la extend ke sem 9, bermakna dah genap 4 tahun aku belajar kat Indonesia, 

Sbnrnya sadis jugak tengok member2 seangkatan yang lain dh Grad, Kerja and Kahwin. Manakala kita kat sini pun masih terhegeh2 nak tulis thesis, tapi alhamdulillah, takat ni penulisan thesis berjalan dgn lancar, dan aku target sebelum 2017 melabuhkan tirainya, akan settlekan thesis aku yang tinggal lagi 20 percent nak siap, hopefully boleh la kejar viva sebelum tamatnya semester 9 ni,

Mungkin post akan datang aku akan share sedikit posting2 yang aku rasa berbaloi untuk dikongsi, mungkin boleh jadi pengajaran kat orang yang membaca nye ye dak?  So smpai sini jela nukilan aku kali ni, first post untuk 2017, lololol

Sekian, wsalam

Related Articles

0 comments:

Post a Comment