Saturday, December 30, 2017

2k18


Salam,

Oleh kerana 2017 sudah melabuhkan tirainya, ada sedikit lah nak tulis kan, so here goes..

Well, a lot happens pada tahun 2017, pahit, manis, semua bercampur, rasanya tak perlulah aku nak list kan, sebab sesetengah things better keep in secret, but i hope in this new year, i will finish my degree, mana tahu kan, tahun 2018 ni tahun yang terakhir untuk aku mengakhiri zaman bujang ku, huhuhu, 

Nak kata 2017 adalah tahun yang terbaik.. tak jugak, untuk aku la kan, benda baik dan buruk tu dia  balance, but still its better than 2016 which probably the worst ever year for me, for now la... sampai benda yang best berlaku tak dapat nak balance dgn benda yang buruk.. urghh.. harap2 tak berulang lagi... but in 2017, alot happened to me, and i really enjoyed it, some of them la, but atleast benda yang baik tu out weight benda yang buruk, 

Dan mungkin 2018 ni bakal menjadi tahun yang mengubah hidup aku, firasat aku kuat menyatakan begitu, tapi harap2 benda yang mengubah tu adalah benda yang baik2, 2017 jugak banyak mematangkan diri aku, secara sedar atau tidak sedar, pengalaman banyak mengajarku tentang arti kehidupan, manusia, dan sikap..

Azam? well, aku tak ada azam sgt sebab bagi aku bedaah je azam2 ni, azam or tak sebenarnya atas diri kita nak mengubah,, kalau nak berazam kena tunggu setiap tahun baru, nampak sangat la tak serius en, but, lain orang lain cara, who are we to judge? tapi serba sedikit, tahun 2018 ni aku taknak la kan komen merapu kat laman sosial, cukuplah kecaman dan pujian yang aku dapat dilaman sosial, well, banyak kecaman sebenarnya dari pujian, huhu, tapi ntah la, rasa puas tu ada , weird right, but i know that attitude bukan something yang kita boleh amalkan, so utk tahun baru ni, aku nak kurengkan la sikit komen2 yang mengarut, kalau boleh tak nak komen langsung melainkan perlu.

Okay , thats all jela aku nak tulis kot, bnyk sebenarnya entries yang aku boleh tulis yang terjadi kat 2017. tapi tengoklah kalau aku rajin, huhu.
okaylah, tak tahu nak tulis apa lagi, so long.. thanks for reading :D

Related Articles

0 comments:

Post a Comment