Sunday, March 2, 2014

Mess


Hello,
Hurmm.. tiba tiba terasa nak menulis pula malam ni, kali ni nak tulis sedikir berkaitan dengan perasaan aku, kira nak touching sikit leni,  okay, here goes..




Actually, aku dah tidur dah sebenarnya tadi, but, housemate aku mengacau tidur ku yang agak tak berapa nak indah tadi, dengan mengetuk ngetuk pintu bilik aku dan memanggil nama aku berulang kali, aku mmg tak boleh bila orang buat macam tu, memang rasa terganggu lah kann, ditambah lagi bunyi game flappy bird luqman,  hadoii, mmg bertambah serabot kepala aku, menyesal pula aku install game flappy bird tu untuk dia, but, nvmd lah,

After that luqman dia pi ajak aku teman dia pi makan kat warung mie aceh, aku sebenarnya malas nak pi, but, kesian pulak tgk dia pi sorang sorang, terasa hiba pula kt mamat tu, lol, so, aku pi lah dengan syarat aku suruh dia belanja aku kopi O aceh, memang tak tidur lah aku malam ni, so, alang2 boleh aku smbung cerita A-Team yang tergendala , tengok, dah melencong dh dgn niat sebenar aku nak tulis nih, zzz

Okay, carry on the stories, besok pagi aku kene keluar awal awal sebab ada kelas dalam pukul 8.40am ( 9.40am waktu malaysia ) , sebab tu la Aku ngat nak tidur awal la, but disebabkan sebab sebab diatas, hmm K, tengok, dah melencong lagi, zz, actually, aku terasa dan agak terkilan dengan someone yang jantinanya berbeza dengan aku, well,maklumlah, setelah sekian lama, rasa macam hati ni dah terbuka sikit,  masa aku duduk dekat warung tadi layan bola, make me think, mungkin aku je yang sensitif sangat kot, padahal tu bukan marka aku pun, koya nak merajuk sia aku, padahal baru je kenal dia tu,  (-_-) , but rasa terkilan tu still ada, well, aku rasa sape sape jadi aku pun akan rasa perkara yang sama jugak , umm, bila fikir fikir balik, mungkin aku tak perlu amik port sangat pasal benda ni , menganggu konsentrasi aku sebagai mahasiswa je.

just sekarang aku dalam keadaan dilema je, just, dia ni, betul ke tak, nampak macam interested dgn aku or it she just being friendly, super friendly maybe, but berdasarkan mesej2 dia, buat aku confuse, aku bukan apa, just tak nak syok sendiri je and aku tak nak nampak macam aku ni beria and too desperate nak kat dia, nanti nampak macam aku ni pathetic, if only i can read peoples mind, tak payah aku serabut2 macam ni, hadoii, 



to be honest, aku sebenarnya tak suka tulis bab bab gini, rasa macam ntah hape hape, just, i think i will ambil jalan becareful, tak nak terjadi macam pengalaman2 yang lepas, seriously dont want make the same mistake again. lagipun, last experience still haunt me, hurmm.. still waiting ~ :/



okay lah, sebelum aku jadi lebih koya and tulis lagi benda benda yang jiwang , better aku stop sini, just, aku harap things will get better for me, hmm, hope so, if shes serious, she will stay right? if not, nevermind, i will teruskan hidup aku, jodoh tak kemana kan, janji aku dah berusaha, yang lain biar Allah yang tentukan,kalau ada rezeki, ada la, kalau takde, nak buat macam mana? mungkin ada yang lebih baik akan menyusul kan, nampak, ayat pasrah serta redha disitu, aku patut lebih more bersabar sekarang ni, good things happens to people who is patience, kot... 



Sebenarnya aku tulis semua ni sebab writing makes me feels better thats why,  walaupun agak sikit koya, but suka hati aku la nak tulis apa pun, name pun blog kan, k, fikiran berkecamuk sekarang, tak boleh susun ayat dan tulis ayat dengan betul, zz

okay thats all for now, see ya, kbaii




Related Articles

0 comments:

Post a Comment